Facebook on vihdoin mahdollistanut sivujen liittymisen ryhmiin. Rynnäkköä omaan ryhmään ei tarvitse pelätä, sillä ryhmät voivat määritellä, haluavatko ominaisuuden päälle vai eivät.

Nämä ohjeet toimivat desktopilla ja ovat koottu 13.11.2018 – muutoksia odotellessa! 😀

Miten ryhmiin sitten liitytään?

Monet varmaan ajattelevat kaupallisten brändien tunkeutumisen ryhmiin olevan tappoisku keskustelun tasolle. Parhaimmillaan brändit voivat auttaa ja opastaa keskusteluissa mainontaspämmin sijaan. Yrityksen tai organisaation edustajien on myös helpompi osallistua keskusteluun sivuna kuin omalla naamallaan. Mielenkiintoista nähdä, miten kaupalliset brändit ottavat homman haltuun!

Miten liittyä yrityssivuna Facebook-ryhmään?

1. Ryhmän näkymässä vasemmassa yläkulmassa näet oman kuvasi. Paina siitä vaihtaaksesi profiilisi Facebook-sivuksi. Osassa ryhmistä tätä kohtaa ei näy – tällöin pääset kohtaan 2 painamalla “Join group”-nappia kansikuvan alta.

Miten liittyä Facebook-ryhmään sivuna?

2. Facebook tarjoaa hallinnoimiasi sivuja vaihtoehdoksi. Meillä kaikki sivut eivät vielä olleet päivittyneet vaihtoehdoksi, mutta sitä odotellessa. Admineille näkyi myös eri määriä sivuja, eli jännityksellä odotamme, koska kaikki sivut ovat käytettävissä.

Valitse listasta sivu, jolla haluat liittyä ryhmään.

Miltä homma näyttää ryhmän adminin suunnalta?

1.

2.

3.

Monet varmaan ajattelevat kaupallisten brändien tunkeutumisen ryhmiin olevan tappoisku keskustelun tasolle. Parhaimmillaan brändit voivat auttaa ja opastaa keskusteluissa mainontaspämmin sijaan. Yrityksen tai organisaation edustajien on myös helpompi osallistua keskusteluun sivuna kuin omalla naamallaan. Mielenkiintoista nähdä, miten kaupalliset brändit ottavat homman haltuun!